Benz ljuger - I do Not Care - we love MYV

Benz... har varit här och visat upp sig... både... bra och dåligt skulle jag säga. Bra med tanke på att jag äntligen fått lite ombyte med en person som skriver mer intressanta och käcka inlägg. Dåligt med tanke på att jag framställs som någon som bryr sig. Inte för att det är dåligt att bry sig, men för att jag inte är sån. Allvarligt talat... jag har försökt få igång det här mest för att jag skulle kunna bara hänga på. Dessutom, Benz är inte ledare för "det här"... utan Tak hade vi inte varit något alls (ni läser väl vår story under... öh... Biography).

Jag tvivlar på att någon blir besviken när jag säger att jag hoppas Benz skriver mer i bloggen så jag kan fokusera på andra saker... som att... ja, nej inte dricka för mycket (det behöver ingen vidare fokus) - mer att spendera tid med min bas och plugga drinkrecept. Bland annat ska jag lära mig den här versionen av Margarita:

4cl Tequila

2cl Cointreau

1cl Fresh Lime Juice

Med risk för att låta otacksam (jag menar tänk dig fyllan efter fem såna) vet jag inte om jag skulle vilja ha den där själv alltså. Jag har inte provat att göra den än, men jag känner att jag borde när jag får chansen. Men det låter inte... gott alltså. Vad tycker du en Margarita ska innehålla?



Den här gången har jag ingen bild, men jag vill att du ska se den här... dela gärna med dig av din tolkning och vilka känslor frågan väcker hos just dig.



*Dead*

I'm singin' here to get rid of fear
Hope it disappears right here with the rain
But I know life is pain, not like a fairytale
Meaningless to pray, so just goin' on my way

Tomedonai kono itami to
Yarikirenai ikari to iradachi
Bleedin' from my eyes cuz of a pack of lies
That binds up my mind so that I can't escape

So that I can't escape
So that I can't escape
So that I can't escape
So that I can't escape

Hey GOD, can you feel the pain you give to me?
Kill me heavenly before I awake
Why you torture me, just hatin' me?
Even if it's destiny, I don't run away

I don't run away
I don't run away
I don't run away
I don't run away

*Dead*

Yume mo kibou mo nai endingu no
Munashii otogibanashi nante dare mo mitaku wa nai
I don't wanna see, I don't wanna see anymore

Hey GOD, can you feel the pain you give to me?
Kill me heavenly before I awake
Why you torture me, just hatin' me?
Even if it's destiny, I don't run away

I don't run away
I don't run away
I don't run away
I don't run away

*Dead*




Bortsett från att jag tycker det är ett ganska fint statement i äkta Miyavi anda, ville jag väl bara ha lite Miyavi i bloggen. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0