Hiss/diss och Tacktal - Nothin comp. to Sweat n Blood

Tjenare, du mystiska smygläsare!

Såhär var dealen, jag ser fyra nya poster i bloggen och sedan skriver jag igen. Tak har gjort ett fint jobb, varma applåder till pojken. Som en riktig wannabe bloggare (det vet jag kanske inte riktigt om jag är men... *host*) hissar vi Takeo och så dissar vi Benz, som inte skrivit ett enda ord sedan bloggen kom upp. Jag håller faktiskt på och lurar på en video att lägga upp. Dock kommer det väl bara ge mig ångest med tanke på att jag inte har mycket att visa upp. Det slutar troligtvis i att jag och Tak gör något korkat som du kan skratta åt - om du känner för't. OCH vi har fått en kommentar! Eller, Tak har fått en kommentar. Det tackar vi för, cviklund.blogg.se (jag läser din blogg - totally) En modig själ som vågar lämna spår efter sitt läsande. Vi tycker bara det är kul att folk läser, så tala gärna om att ni gör det - we'll love you *nodnod*

Eftersom jag är arbetslös och praktiksökande *kan tänkas ha fått napp dock* har jag inte så mycket för mig om dagarna. Det finns inte så mycket att göra när det är stopp på pengaflödet heller *pank*. Så jag inväntade premiären av Spartacus: Blood and Sand på 6an. Jag kommer att fortsätta följa den serien så långt den går... inte för att den var extraordinär eller helt otrolig på något sätt men mer för att... tja, jag har inget bättre för mig och dessutom gillar jag att se andra jobba hårt och önska att jag kunde bli påpiskad och skriken åt av en tränare *masochist*. Hur som helst, det var så min fredagskväll såg ut, i princip.

Under tiden funderade jag också på hur min helg och kommande vecka kommer att se ut. Jag är ganska säker på att min härliga nervositet (nej jag är inte sådär jättefinnig, vilket man skulle kunna tro när jag ofta är nervös) kommer att leda mig till dessa aktiviteter nästa vecka:

Att öva med flair-flaskan och samtidigt läsa drinkrecept.

Jag har förresten fått min tröja, ja du vet den med Jacob på. Den kom häromdan och jag hade den på mig i några minuter för att se avskyn i min stackars systers ögon och skratta rått åt den (jag vet, jag är sjuk i huvudet). Fast jag fick allt en kram, trots tröjan - Tak kommer att få bekymmer (;

Det var något annat jag tänkte berätta... men jag kan inte komma på vad det var ><' Något jag stört mig på (jag gör ju det ibland), men nej... äh, strunt i det! Förmodligen så var det inget viktigt. Kommentera så hörs vi!


Ta det lugnt!
This time I thanked the one person who's been commenting our blog so far, even if Tak already did do that I just wanted to let you know I totally read her blog too. I watched Spartacus: Blood and Sand last night, and kinda liked it. At least enough to keep watching it. Sweat, blood, dirt and half naked men is somewhat great entertainment. Next week will probably be me studying drink recepies and working on learning some new tricks with my flair-bottle. We'll see if I manage any of it. I got the Jacob t-shirt and forgot something that bothered me I was gonna share with you. Comment and we'll talk! Take it easy!

Kommentarer
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

svar: det hoppas jag också att den gör!

allt bra?

2010-10-16 @ 14:31:48
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Jag vet inte om man gör det för att det är snyggt eller för att provocera, jag kan ju bara tala för mig själv oc lita på vad människor i min omgivning säger. Men i överlag vet jag inte..

2010-10-16 @ 15:22:10
URL: http://fattybom.se
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

svar: okej, va göru? :D

2010-10-16 @ 16:16:45
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

svar: ska fortsätta städa mitt rum :P

2010-10-16 @ 16:39:39
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/
Postat av: Moa :)

Vill du vara med och tävla om att bli lördagens blogg? Visst självklart vill du det! :D Gå då in på min blogg och kommentera inlägget, vinnaren dras ikväll klockan 22.00 lycka till! :)

2010-10-16 @ 17:48:39
URL: http://trydefeldt.blogg.se/
Postat av: Moa :)

Nu har vinnaren kommit upp, kika in om du vann eller inte. Om inte finns en till chans så snarast som möjligt. Tack för att du deltog! Kramar Moa

2010-10-16 @ 22:04:09
URL: http://trydefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0