Setting the record straight.

Jag har fått en hel del klagomål av mina bandkamrater och anklagats av dem för att ha givit er fel intryck av mig i inlägget ”Nörd varning <3”. Tydligen var undertonen i texten för happy-go-lucky, vilket jag under senare läsningar uppfattat själv. Nu är det så att jag blir happy-go-lucky då påverkad av sömnlöshet, socker och FF. Något de är medvetna om, men då ni inte känner till hur mitt vanliga jag är, så kommer här en kort beskrivning. [i punkt form]

 

 

* Tak hatar homosapiens [Yes that means you.]

 

* Snackar inte skit om personer så vidare han inte hyser väldigt stort agg mot dem. Nöjer sig vanligtvis med att förnedra eller skada personerna i hans huvud. [Detta för att undvika att hamna i fängelse. Igen.]

 

* På grund av ovanstående punkt kan Tak hålla agg mot någon under en väldigt lång period. Till skillnad från hans mer temperamentfyllda kollegor…

 

* Tak är dock den ända av dem som går efter sin magkänsla … vilket resulterar i ett antal ’Jackass moments’.

 

* Tak’s stolthet är lika mycket en stark sida som en svag sida.

 

*Litar INTE på folk som snor mat från hans talrik

 

* Vill du få Tak på gott humör ge honom mat och väck honom ALDRIG [undantag för Yen] om du inte vill dö.

 

Finns mkt mer bakom Tak/mig. Dock har jag int lust att sitta här och radda upp fler egenskaper då ni fattar vinken [om ni inte e sjukt tröga dvs].

 

I have my eye[s] on you. Peace out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0