not ok.

första sovmorgon på 5 dar och jag blir väckt av en skrikande kvinna, damsugare och en massa skit som blir kastat på mitt golv. GAH! kan inte vänta tills jag bor 200 mil här ifrån... Franz Ferdinand spelas på radion och jag börjar sakta vakna ur min koma [ingen morgon människa]. Ska upp och äta nått... om jag kan hitta nått i vårt vakum till kylskåp... *mutter*

planerat för idag; avklara punkterna på listan, gå på två 50 års kalas... [hoppas på att kunna få lite gym mat och öl... kaka hade inte vart fel heller]

Måste sticka nu och mata katten, hon skäller ut mig just nu -.-''
Hoppas ni haft en bättre morgon! sol ute iaf, score!




peace out !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0