Nörd varning ! <3

 

Ok så detta inlägget var planerat för ehm… två dar sen (måndag)  :]  Men som ödet/min lathet vill ha det så blev det inte så, dock är det aldrig försent ! Nu kanske ni undrar vad det är jag så ivrigt vill berätta för er och jo rubliken avslöjar ju att detta inlägg kanske inte kommer uppskattas av er alla. Men fan läs först döm sen!

 

ANYWAY,  I söndags drog jag över till L med ett uppdrag: att spela hennes nyss köpta Final Fantasy VII <3 Detta uppdrag fullföljdes med extrem dedikation från ca 21.00 söndag kväll till 8.00 måndag morgon. 11 timmar av fullständigt nöje ! jag skäms över att säga att detta var första gången jag någonsin dygnat för ett spel ! Man förtjänar inte att kallas nörd fören man dedikerat sig så. Så med andra ord blev jag officiellt tilldelat titeln Nörd någon gång mellan 21.00 – 8.00. AWESOME!

 



 

 

Som ni säkert kan tänka er var det inte planlagt att stanna uppe hela natten men efter att ha sett cloud i klänning bli våldtagen av zombie pervon så e det svårt att lägga ner ! FFVII är något av en djup inveklad komedi tragedi, skum blandning men faken de funkar så hårt. Senare under natten blev vi BÅDA två lite ehm.. skrämda när vi kom till delen då Sephiroth snor JENOVA… fet jäkla blodspår, döda kroppar överallt, blod på väggarna med f****** riv märken. Ok det va pixligt… men socker + öl + chips + ingen sömn + pixel skrek = läskigt ! och detta kommer från personen som inte äns är mörkrädd. DET kallar jag inlevelse!

 

Tänkte rita en liten serie på hur vi börjar kvällen och hur vi sakta blir mer och mer nersjunkna med ringar under ögonen och besatta miner… och dessutom när vi gick ut för att L skulle till skolan och jag till min sägn, då vi båda vek oss dubbelt med händerna över ögonen och skrek nåt i still med; ”IT BURNS!!”…. men alla bilder blev fula förutom en… och den blev inte så fin den heller x ’D  tänk på att jag gjorde den när jag fortfarande inte sovit på 24 timmar… ok? Show some compassion ppl ! pls?

 

Anyway, dagens /måndagens illustration av Tak (the black haird one) och L (the pink haird one):

 


 

Notice how awesome matchie L is [it is totally real, just ask L... !] Pink is power... hide power R.I.P

 

 

 

Owh and btw, Jag hitta min AKIRA film... hör och fasa den e på VHS ! Det är status… även om statusen sjunker med faktumet av att den e dubbad till engelska… but still guys. V. H. S.  anyway, vi kolla på den filmen med nudlar innan vi började den legendariska natten av FFVII.

 

Peace out folks !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0