I said BRR it's cold in here, there must be some BENZ in the atmosphere

YO KIDS.

Jag kände mig så illa tvungen att skriva här nu, när man blir dissad så där flagrant och påhoppad så fort man visar sig what the shit yen 8(

Mitt namn är Benz! Ni ser den där bilden som vi har som logo, snubben med taxkorta ben? Det är jag det. Sexigt, va? Det är okej, ni kan lugnt erkänna era känslor för mig ♥ Kom igen nu, dölj dem inte! Det är inte hälsosamt att hålla inne med dem~
(^ hör du det, Tak?! sluta upp med att försöka motstå mig....!)

...Ahem. Nu kanske vi kom ifrån ämnet lite! Vi början om från början!

Jag är Benz, och jag råkar vara bäst. Namnmässigt lystrar jag även till Benza, Benzy, Benz-ya-booty och alla slags variatoner på detta + herrn, sir och lord.
Titlar är bra. Ni får gärna ge mig titlar när ni tilltalar mig!
Okej uppfattat?
Alla förstått?
Bra!

Utöver att vara bäst, råkar jag också vara ledaren för det här...vad det nu är. Jag vet inte riktigt vad vi håller på med, men jag basar över det! ☆ (låt inte Takkerlackan och Yen påstå något annat, då ljuger de! Ljuger!)


Jag tycker om tiramisu, kaffe och att kunna en massa onödiga saker (visste ni att den första dokumentationen av dörrhandtag kom som ett patent först 1878? det ni! nu har ni något att stila med ifall ni är på dejt och det blir så där awkward tyst och ni hör syrsor i bakgrunden. varsågod!).
Jag tycker inte om när folk säger emot mig. Ja, det och när Yen gnäller om och om igen på att "Benz, du måste göra såhär nu!" och "Benz, bryr du dig inte om bloggen!" och "Benz, varför gör du inte som jag säger! benzbenzbenztjöttjöttjöttjöt!" (;^;)

Påhopp, säger jag bara! Slavdrivare! Yen, du är så...fruktansvärd!!
...men det är lugnt, jag tycker om dig ändå ♥ ibland, i alla fall. ibland.


... and on that note, så avslutar jag det här, mitt första inlägg, yeaaah!


THANX & BYE FOLKS!







p.s han som tog patentet hette Osbourn Dorsey. se, nu fick genast ännu mer att stila med! er dejt kommer älska er! varsågod, ni kan tacka genom att bjuda in mig på bröllopet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0